piektdiena, 2010. gada 20. augusts

Kā parasti, varu iesākt ar vārdiem: "Man iet labi..."
Man patīk mana jaunā istaba un skapis, šodien satiku latviešus, kas piedalās Ziemeļvalstu dziesmu svētkos, runāt Latviski bija tik dīvaini...Dzirdēju , ka Latvijā tikai 16 grādi. Vai tas var būt? Mums te laikam pat ir siltāks :D:D:D
Visu laiku kaut ko daru, ka nevaru atrast brīvu brīdi, lai Jums kaut ko uzrakstītu, bet ir ok. Man jādara tikai foršas lietas - svētdien braukšu uz Rietumu fjordiem sakopt kaut kādu ciemu vai pilsētu. Pateicu, ka nomiršu, ja man liks ravēt, tāpēc varēšu vākt atkritumus un krāsot mājas, kas, manuprāt, ir daudz, daudz patīkamāka nodarbe.
Izrunājos ar organizācijas šefu par manu projektu - būs darbs ar bērniem, palīdzēšu organizācijai labāk organizēt lietas, taisīšu žurnālus, sakopšu vidi un, ja gribēšu darīt kaut ko citu, varēsu to darīt. Septembrī sākšu mācīties Īslandiešu valodu. Esmu nedaudz ielaidusi savu franču valodu, jo nav īsti laika, bet es zinu, ka labošos :D:D:D:D
Nākamo nometni vadīšu kopā ar Roju no Izraēlas :) Vakar mums bija ļoti interesanta saruna par jūdaismu. Izrādās, ka Bībele Latvijā ir nepareiza. Vismaz tik tālu, cik es izlasīju :D Daudz ko jaunu uzzināju. Jūdaisms patiesībā ir ļoti loģiskla reliģija un tajā ir daudz labu lietu un, protams, daudz lietu, kas vairs nav ērtas mūsdienās.
Biju bālēties...Atkal...Vairākkārt :D:D:D:D
Redzēju pirmo patiešām izskatīgo pusi Īslandē. Viņš ir bārmenis un esmu gandrīz pārliecināta, ka viņš ir no Latvijas, jo tikai latvieši var būt tik smuki :D:D:D:D
Monika paliks Īslandē līdz septembra vidum, Hanna aizbrauca uz Čehiju :(
Centīšos vakarā uzrakstīt kaut ko vairāk, ja pietiks laika...
Dārta - vari man sūtīt vēstules uz to adresi, ko teicu mammai, tikai raksti manu vārdu ;)
Ginta - raksti man!!!!!!!
Man Jūs visu, visu, visu pietrūkst!
Bučas - miļļļons buču!!!!
:*:*:*

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru