piektdiena, 2010. gada 6. augusts

Neaprakstāmā daba, dīvainie itāļi un citas labas lietas

Zinu, ka pēdējā laikā neesmu īsti sasniedzama, bet ar internetu mums te tā pagrūti.
Atradu bāru, kurā ir bezvadu internets - laikam biežāk būs te jāiegriežas :D:D:D
Līdz nākamās nedēļas beigām esmu apmetusies vietā, ko sauc Flateri [nezinu, kā raksta, jo īslandiešiem tā valoda nedaudz dīvaina, bet izrunā šādi] Tas ir mazs ciemats Rietumu fjordos.
Vieta pasakaini skaista. Apkārt ir kalni un ūdens. Cilvēku šeit nav pārāk daudz.
Katru dienu dodamies apskatīt kādu ciemu vai pilsētiņu netālu no mūsu dzīves vietas. Tiekamies ar vietējiem iedzīvotājiem uz ielas, kafejnīcās, baznīcās, peldbaseinos... patiesībā visās iespējamās vietās un cenšamies noskaidrot, ar ko viņi nodarbojas, kādas ir viņu tradīcijas, kur viņi dzīvo, mācās un kādu mūziku klausās. Nākamās nedēļas laikā mums jāizveido žurnāls par vietējo sabiedrību un dabu. Nosūtīšu jums linku vai pašu žurnālu. Varēsiet vairāk par Īslandi uzzināt. Cenšos darīt visu, lai sanāktu smuki un interesanti;)
Mums bija lieliska lekcija par fotografēšanu - nu es māku fotografēt tumsā un man ir sanākušas dažas smukas bildes :):):)
Nedēļas nogale solās būt interesanta - brauksim ekskursijā uz kaut kādām klintīm, kas bildēs izskatās neaprakstāmi skaistas un dosimies izbraucienā ar kajakiem.
Bildes kaut kur ielikšu, kad būšu Reikjavikā ar normālu netu;)
Par dzīves apstākļiem nesūdzos - istaba jādala tikai ar vienu meiteni, katru dienu varu iet uz peldbaseinu bez maksas [Īslandē katrā pilsētā un ciemā ir vismaz viens peldbaseins. Tie šeit ir tādas kā satikšanās vieta sabiedrībai. Ja gribi kādu satikt vai iepazīties - ej uz peldbaseinu :D], paši gatavojam sev maltītes un izrādās, ka visi,protams, izņemot mani, ir lieliski pavāri.
Īsti nejūtos, kā realitātē, jo daba šeit neaprakstāmi spēcīga un skaista. Skats pa manu logu ir tik lielisks, ka liekas izdomāts. Iespaidi ir ļoti spilgti un tie ir visu laiku. Liekas, ka vairs neatceros, kā tas ir, kad viss ir pierasts un iespaidīgas ainavas un notikumi mani sasniedz retāk nekā reizi piecās minūtēs. Nemāku to noformulēt pareizi, bet angliski es teiktu, ka visu laiku esmu impressed:):) [es neaizmirstu valodu, vienkārši latviski tāda vārda nav un ja teiktu, esmu iespaidota, skanētu tizli]
Visi ir tik jauki pret mani. Vienkārši lieliski :):):)
Šeit ir divi itāļi. Liekas, ka viens no viņiem mēģina man nedaudz sist kanti. Tas ir nedaudz smieklīgi, jo viņš slikti runā angliski un tikai saka - Ditāā un, protams sit kanti vēl kādām 5-6 meitenēm :D:D:D Es noteikti nevarētu teikt, ka vīrieši Itālijā ir baigie mačo vai kā [pat ja viens no viņiem, ne tas, kas saka Ditāā, ir diezgan izskatīgs]:D:D:D Spāņi - varbūt, bet itāļi... Nekad! Viņi liekas tik vāji un nemaz nav džentlmeņi. Biju pārsteigta - te viņiem par aukstu, te spilvens par cietu, te vēl kaut kas... Tādas cacas!!!
Un ja kas, šodien ēdu mellenes - pati salasīju kalnos :):):):) Ņamiiiiii, cik garšīgas bija :)
No seals, no seals :D:D:D
Labi, man jāiet vakariņās, nevar visu nakti bārā tēju dzert :D
Man ļoti pietrūkst visu, visu mīļo.
Cenšos atrast brīvu brīdi, lai kaut vai twiterī ierakstītu.
Kad būšu Reikjakvīkā, būs vairāk laika un kaut ko vairāk ierakstīšu :*
un mans nr ir +3547715832. Jāvar mani sazvanīt, ja nesanāk, var mēģināt + vietā nullītes likt :D:D:D
Bučas visiem, visiem :*:*:*:*:*

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru