svētdiena, 2010. gada 1. augusts

Speciāli tētim :):*


Gribu palielīties, ka franču valodā runājošie mani slavē par to, cik ātri mācos valodu. Esmu iemācījusies skaitīt līdz desmit, vēl apmēram 20 vārdus un veidot pavisam vienkāršus teikumus :D:D:D:D
Godīgi sakot, vakar man nebija īpaši daudz laika, lai mācītos, jo bijām staigāt pa pilsētu. Tas bija lieliski :):):) Sākumā aizgājām uz vietu, ko dēvē par Blusu tirgu. Tas ir tāds krāmu tirdziņš, kas notiek reizi nedēļā.
Kad vēlāk ar beļģi sēdēju skvēriņā un gaidījām pārējos, garām gāja vīrietis, kas runāja pa telefonu... LATVISKI. Es ļoti sapriecājos un gribēju parunāt ar viņu, bet viņš bija vairāk nekā nelaipns. Uzzinājis, ka man blakus stāv beļģis (Nicolas-izrunā Nikolā) nevis latvietis, viņš sāka lamāties un teica, ka visas latviešu meitenes esot vienādas - visas vieglas uzvedības un visām patīk tikai ārzemnieki. Es vienkārši neko nevarēju viņam pateikt pretī, jo biju šokā. Tagad domāju - nabadziņš, viņam noteikti ir bijusi slikta pieredze ar sievietēm. Bet, ja cilvēks ir tik negatīvs, neko labu jau nevar gaidīt...
Tomēr šis starpgadījums ir nieks, jo pēcpusdiena bija superīga.
Kanādietis Viljams uzzināja, ka pēcpusdienā kaut kur ir bezmaksas koncerts. Gājām meklēt. Nevaru visu tā izstāstīt, bet bija super - apzīmējām asfaltu ar krītiņiem, staigājām pa pilsētu atmuguriski (kādi 10 cilvēki), visi uz mums skatījās un brīnījās, tad dejojām pie mūzikas veikala, jo skanēja jauka dziesmu, atradām arī koncertu. Tas bija kaut kāds rokkoncerts, kurā spēlēja viena superīga īslandiešu grupa. Solists nedaudz gan izskatījās kā Džinnija no Harija Potera :D:D:D
Es tā izdejojos!!!Grupas dalībnieki bija ļoti priecīgi, ka mēs dejojām.
Pēc tam Viljams ar komandu mums uztaisīja garšīgas vakariņas.
Meitenes gāja ballēties, es negāju, jo jutos nedaudz nogurusi, laikam jāpierod pie laika atšķirības. Šodien jau būšu pieradusi, jo pirmo reizi nepamodos 5.00 no rīta.
Šodien būs darbīga diena, jo rīt sākas nometne un mums jāsastāda programma. Nometni vadīšu kopā ar divām čehietēm Hannu un Lindu.
Bučas viesiem, kas ir mājās :*:*:*:*:*

Ps. Bildē ir Viljams un Hanna :)

1 komentārs:

  1. Es tā priecājos, ka tev iet tik forši... Un ja vēl kādreiz satiksi to latvieti, tad pasaki, ka viņš ir liels, spalvains Tontons ;) :D Buča Tev :*

    Ps: Man top tik smuka kleita :) :) :) Kā princesei :) ;*

    AtbildētDzēst