piektdiena, 2011. gada 8. jūlijs

Atklāsme 2

Nekas ne jau nemainīsies no tā, ja kāds sacīs, ka es rīkojos nepareizi.
Tā ir mana dzīve, mani apsvērumi un manas kļūdas. Un es zinu labāk.
Nekas jau nemainīsies, ja es pateikšu, ka kāds cits rīkojas nepareizi.
Tā nav mana dzīve, mani apsvērumi un manas kļūdas. Un es nezinu labāk.
Kā jau sacīju Martai, man nav nekādu tiesību nosodīt citus, pat, ja man liekas, ka es zinu kā labāk, kā pareizāk...
Vairāk par visu man riebjas, ja kāds mēģina man, ko norādīt, ja es neprasu pēc padoma. Kā gan citi var zināt labāk, ja viņi nav es?
Lai arī man nav mīļākas nodarbes, kā apbrīnot , cik jocīgi un greizi rīkojas cilvēki man apkārt, laikam jāiemācās respektēt viņu viedoklis. Protams, tikai gadījumos, kad tas nav saistīts ar maniem lēmumiem ;)
Tad nu, lūdzu, piedodiet, ja izturos it kā zinu labāk par to, kas jums darāms, jo es nezinu... Lai kā arī gribētu es nevaru ielīst jūsu ādā...
Ir jau viegli to pateikt vai uzrakstīt, bet ar nenosodīšanu dzīvē ir daudz sarežģītāk, jo kā jau minēju, tā ir viena no manām mīļākajām nodarbēm... ;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru