piektdiena, 2011. gada 25. februāris

par Japānu

"Tu esi droša, ka neesi no Japānas? Man tā vien liekas, ka Tu esi latvietes ķermenī iesprostota japāniete" - ir šīs dienas uzjautrinošākā frāze.
Kakou no Francijas uzskata, ka esmu vairāk piederīga austrumu kultūrai nekā Eiropas sabiedrībai... Un viņš nav vienīgais, kas man šodien ko līdzīgu sacīja.
Savā ziņā jau tiesa. Pēdējā laikā šeit daudz japāniešu apgrozās un es ar šīs valsts iedzīvotājiem pārsteidzoši labi saprotos. Citi te pukojas, ka japānietes pārāk kautrīgas un ir sarežģīti viņas integrēt internacionālā grupā, bet es kaut kā nevaru piekrist...
Manā iepriekšējā nometnē tas sanāca pārsteidzoši viegli. Tikai nedaudz jāieklausās un jādod laiks un jābūt ļoti pacietīgai... Un ja es kādam mācu par pacietību, tad tas patiešām nav sarežģīti...
Tādi jau mēs, eiropieši, esam - vienmēr domājam, ka zinām un protam labāk pat citiem.
Varbū mums vajadzētu uz Japānu aizbraukt un iecietību pamācīties...

2 komentāri: