trešdiena, 2011. gada 9. marts

Sākusies ziema



Reikjavīkā ir sākusies ziema... Pirmo reizi kopš esmu šeit, redzu tik daudz sniega. Un kā sapratu no vietējiem, Reikjavīka tādu ziemu nav redzējusi ilgi jo ilgi.

Ar savu nometni Zaļā armija devos pastaigā pa muzejiem. Melotu, ja sacītu, ka tas bija aizraujoši. Kā jau varbūt varat iedomāties, mani ir nevar nodēvēt par kaislīgu muzeju mīlētāju. Kā nekā neko nedrīkst aiztikt, jābūt klusai, fotografēt arī nav atļauts...

Tomēr laika apstākļi un debesis vienkārši fantastiskas...

Man vienkārši gribējās padalīties ar dažām bildītēm, ko uzņēmu pa ceļam J

Bučiņas! :*



















1 komentārs:

  1. Ziema ir skaista - un man prieks, ka tev prieks par ziemu un sniegu ... bet es tieshaam izbaudu 7 graadus plusaa, kas manaa galaa :)
    un luudzu ziemu atkal atnaak- peec 9 meeneshiem :)

    AtbildētDzēst